Dennis Kortekaas benoemd tot Commercieel Directeur Kompas Publishing

Dennis Kortekaas, die is benoemd als nieuwe commercieel directeur van Kompas Publishing

Afgelopen vier jaar is Kompas Publishing uitgegroeid tot een van de grootste media uitgevers van Nederland met titels als Datumprikker, Startpagina.nl, Weer.nl en ONS.

Meer dan 10 miljoen Nederlanders worden maandelijks bereikt. Daarmee is het portfolio van Kompas Publishing populair bij adverteerders. Om de advertentiemarkt beter te kunnen bedienen gaat Kompas Publishing zich verder focussen en ontwikkelen in haar sales activiteiten. Kompas is verheugd Kortekaas als Commercieel Directeur aan boord te hebben.

Met ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing en business development heeft Dennis Kortekaas een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd in de retail- en FMCG-sector. In 2013 zette Dennis een belangrijke stap in zijn loopbaan met zijn toetreding tot Scoupy, waar hij als Sales Director bijdroeg aan de transformatie van een prijswinnende startup naar Nederlands’ grootste consumenten activatieplatform voor de FMCG-branche. Na een succesvolle periode bij Sanoma als Sales Director FMCG en een korte uitstap naar Datlinq, keerde hij in 2020 terug naar Scoupy als Sales Director Retail, waar hij zich richtte op datagedreven activatiecampagnes en consumenteninzicht.

Met zijn uitgebreide kennis van Product Marketing, Business Development en Retail Activatie is Dennis Kortekaas de aangewezen persoon om als Commercieel Directeur de volgende groeifase van Kompas Publishing vorm te geven. Dennis zal per direct starten.

Full service agency voor adverteerders

Kompas Publishing en Kortekaas bouwen daarmee aan een nieuw fundament, waarbij het voor adverteerders mogelijk wordt om volledig ontzorgd te worden in het bereiken van hun doelgroep. Van creatie en promotie tot analyse en optimalisatie.

Aart Wallet, oprichter en CEO van Kompas Publishing: “Na een aantal jaar van snelle groei is het bereik van Kompas fors toegenomen dat het tijd wordt om ons als een van de grotere media publishers in de Nederlandse markt beter te positioneren voor onze B2B klanten. Met Dennis aan boord als Commercieel Directeur zullen wij verder werken aan nieuwe en duidelijke media proposities waarbij we een groot deel van de Nederlanders kunnen bereiken gesegmenteerd naar doelgroep, interesses en demografische kenmerken.”

Dennis Kortekaas: “Ik zie enorm veel kansen en mogelijkheden om met het portfolio en bereik van Kompas aan de slag te gaan. Met de juiste doelgroepbenadering en creatieve insteek van campagnes zullen wij adverteerders volledig kunnen ontzorgen en helpen hun doelstellingen te behalen.”

Deel dit artikel

Ook interessant

Meer informatie over Dennis Kortekaas benoemd tot Commercieel Directeur Kompas Publishing

Vul het formulier in of neem direct contact op

luc.van.koningsbrugge@kompaspublishing.nl